[Niemcy] Deutschland sucht den SuperStar

  • 92 odpowiedzi
  • 29984 wyświetleń
*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den SuperStar
Sob, 07 Maj 2005, 16:02:30
Cos IDOL niemiecki i angielski skończył się na drugich edycjach... A zas w Polsce i USA jest  juz ich 4. edycje  :gwizd:

*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 01 Cze 2005, 14:22:47
no mam newsa, ostatnio widziałem w niemieckiej telewizji RTL, że zaczęły się tam castingi do 3. edycji niemieckiegho IDOLa, a mówią, że polacy wykorzystuja wszystko do końca...
P.S.Ponoc ma być to cos eXtra, ale ciekawe jakie bedą mieli nowosci, może od nas sciągneli i bedą mieć nowe studio, jury lub czołówke... Ale tam jest WIELKA komercja
A tak się zastanawiam, czemu nie ma u nas ani Fame Academy ani POPSTARS ...?

*

Offline Showmag

  • *
  • 8444
    • http://www.showmag.info
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 01 Cze 2005, 15:43:38
"Deutschland Sucht Den SuperStar 3"
Sroda, 01.06.2005, 15:30

W momencie, gdy zbliża się finał czwartej polskiej edycji "Idola", w Niemczech rozpoczynają się castingi do trzeciej odsłony "Deutschland Sucht Den SuperStar". W zmaganiach o prawo do nagrania płyty uczestniczyć będą osoby w wieku 16-30 lat. Poprzednią edycję widowiska oglądało 12,84 mln widzów tygodniowo, a finałowy odcinek osiągnął rekordowe udziały w rynku wynoszące 69,1%. Niemcy mogli także oglądać kilka zmodyfikowanych wersji "Idola": "Teen Star" z udziałem nastolatków oraz "Pop Idol".

[TVMania.pl]

*

Offline podmark

  • *
  • 2445
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 01 Cze 2005, 22:27:31
Widzialem niemiecka edycje i byla o niebo lepsza od naszej. Tam to chociaz mieli mnostwo ekranow plazmowych, telebimów i w ogóle ogromne studio. Nie to co u nas...

*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Sob, 04 Cze 2005, 12:24:23
Nie jest lepsza, chyba , że pod tym względem, że wydają płyty IDOLi (tak jak u nas tylko w 1 i 2 edycji) szkoda, że juz ich niewydają, swoją drogą ktos wie czemu?? Też jest lepsza, że spiewaja finalisci razem piosenki... I mieszkaja w jednym domku, a nie hotelu... tak jak u nas...
A my mamy lepsze teraz studio, oni mają to zwykłe oryginalne z angielskij edycji, a my mamy ogyginalne nowe, swoje, chocaiż na pewno teraz w nowej edycji cos zmienią...
I u nas nie ma takiej komercji...

*

Offline podmark

  • *
  • 2445
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Sob, 04 Cze 2005, 13:59:06
Ale nasi kandydaci na idoli tez mieszkali w domku, a bardziej willi, podczas drugiej edycji. A co do niemieckiej to i tak uważam, że studio mieli ciekawsze niz my, no teraz przy czwartej edycji sie poprawilo, ale jednak nie wygrywamy z Niemcami.

*

limak86

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 08 Cze 2005, 10:15:46
Co do studia zgadzam się z niektórymi przedmówcami, niemieckie podobało mi się bardziej od polskiego w edycjach 1-3. W czwartej to się zmieniło na plus, ale jednak dalej nie dorównywało... Spojrzeć można też w inny sposób - wreszcie oprócz zgapionego pomysłu na Idola mamy swoje studio :)

Co do Kurta... ostatnio pomyslałem o tym samym. Cos ucichło. A o Janosz już nie wspomne :) Drugą płytę miała wydać nawet w zeszłym roku, i co? I jajco :P A własciwie jajecznica :P

*

alexander

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Wto, 18 Paź 2005, 15:57:57
Na casting do trzeciej edycji Niemieckiego Idola zgłosiło się ponad 14 000 osób. Już 16 Listopada o 20:15 oczywiscie na RTL zobaczyć będzie można DSDS3 Casting: Highlight czyli podpatrzymy co dzialo sie na castingu. Do końca tego roku planowane są srodowe wieczory o 20:15 i 21:15 na Casting, Teatr i  Półfinły. W styczniu 2006 koncerty finałowe, 10 najlepszych w soboty o 21:15 stanie na scenie i zaprezentuje sie oraz co najważniejsze powalczy o miano SuperStar2006!!!!!!!!!

*

Offline Pudelek

  • *
  • 3021
    • http://www.amazingrace.cba.pl/
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Wto, 18 Paź 2005, 16:44:26
Wydaje mi się, że trzecia edycja Idola w Niemczech nie wylansuje żadnej gwiazdy. Tak jak druga; której zwyciężczyni - Elli, była gwiazdą jednego singla. A reszty uczestników tamtej edycji  już nigdy po za programem nie widziałem ani nie usłyszałem.

*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Wto, 18 Paź 2005, 20:20:33
to mało ludzi sie zgłosiło do tego nowego SuperStara... u nas już w 3 edycji było chyba 18 czy 20 tys. chetnych... oj, niewróże nic dobrego tej edycji SuperStar, tak samo było z ich druga edycją, był dramatyczny spadek popularnosci i oglądalnosci... a gwiazd - jednym słowem brak ;P

*

Offline Pudelek

  • *
  • 3021
    • http://www.amazingrace.cba.pl/
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 19 Paź 2005, 15:10:10
Ilosć chętnych do zostania Idolem nie przekłada się na oglądalnosć.
Do BB1 w Polsce zgłosiło się ponad 20 tysięcy chętnych, a do drugiej ponad 100 tysięcy. A jaka była oglądalnosć wszyscy wiemy...
A w drugiej edycji Idola w Niemczech było paru uczestników, którzy dobrze się zapowiadali i byli ciekawi.

*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
śro, 19 Paź 2005, 17:07:48
kurde, napisałem, długi post, i mi sie skasował... :( więc w skrócie napisze, bo niechce mi sie jeszcze raz pisać 20 linijek...
no więc ja nie twierdze Pikachu, że ilosc chętnych sie przeciaga na oglądalnosć, ale dałem przykład tylko polskich edycji, i 2 niemieckich, że u nich tak było, że jak była 2 edycja to był duzy spadek ogladalnosci, a unas wrecz przeciwnie, oglądalnosc wzrosłą w 2 edycji...
a u nas też było duzych ciekawych postaci z głosem, a jakos nawet płytki niewydali, no może prócz 1 edycji, bo tam ponad połowa płyty wydała... tak samo w Niemczech z 1 edycji większosc wydałą płyte i cos o nich słychać, a w 2 juz tylko 2 osoby wydały płyte, i inic juz o nich niesłychac, a faktycznie mieli super głosy...ale jak widać show biznes nie jest łatwy/...

*

pekaes

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Pon, 12 Gru 2005, 06:48:11
hej :)
ja ogladalem tylko 2 niemeickie edycje - esli chdozi o zagraniczne...
akurat nie wygrywali tam ci, którzy spiewlai najlepiej :)
(nie mowie tu o Danielu K :P:P)

*

Luxis

[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Nie, 08 Sty 2006, 12:09:43
W trzeciej edycji niemieckiego Idola, dokonali wielu bardzo poważnych zmian. Po pierwsze nowe jury, składające się z 3 osób (tylko jeden jest ze starej ekipy) - jak dla mnie oni sa zbyt pobłażlii i żadko krytykują :/ a jesli już to bardzo delikatnie...
Po drugie całkiem nowi dwoje prowadzący.
Po trzecie gorsza realizacja...
Po czwarte nowa oprawa graficzna i muzyczka lekko zmodyfikowana (taka jak u nas w czwrtek edycji)
I po piąte - całkiem nowe studio, bardzo fajnie zrobione nowoczesnie i mają też gdzieniegdzie takie szare tła jak mieli u nas zamiast wszedzie monitorów, zrobili tez takie fajne tła czy cos , jak mieli u nas na TVN w Sopot Festival, to po prostu trzeba zobaczeć, jest też scenka na około publicznosci mozna się przejsć ;P orkiestra jest nareszcie i niejuz wszystko nagrane, a najfajniejsze, że orkiestra siedzi za studiem tak jakby, ich widać, ale niby nie...i zblizyli się do publicznosci, u nas też b\yła pubika bardzo blisko. a troche publicznosci - rodziny i przyjaciele uczestników i jury jest w srodku... i u góry mają swiatła fajne (tak jak we francuskich edycjach było).
Ogólnie ich Idol nowy jest no może fajny, nowe studio i inne, ale gorsi uczestnicy, prawie nieumiejący spiewać!!! To straszne, to tak jak u nas było w 4 edycji był wysoki poiom, u nich na odwrót, tam -jak dla mnie- może 4 osoby umieją dobrze spiewac na 10... :/
P.S.Wczorja odpadła pierwsza osoba, dziewczyna która dobrze zaspiewała, a został taki młody, beznadziejny łepek...
Ale niby taka profesionalna ta RTL-owska realizacja, a tu bęc, mają złe i kiepskie czasami ujęcia z kamer, wczoraj raz było widać realizatorów, kamera kilka razy drgała, muzyka im raz niezadziałała i mieli opunienie, niewiem, poprostu le teraz mają cos z tą muzyką...

A swoją drogą we Francji i ich edycjach zawsze mieli studio takie inne, "nie idolowe", ale to było fajne... :)

*

Offline Pudelek

  • *
  • 3021
    • http://www.amazingrace.cba.pl/
[Niemcy] Deutschland sucht den Superstar
Nie, 08 Sty 2006, 13:37:36
Warto wspomnieć jeszcze o półfinale składającym się z dwóch koncertów, w których osobno brały udział dziewczyny i chłopaki. Z każdego koncertu wybrano chyba po 5 uczestników tak, że w finale jest tyle samo uczestników co uczestniczek.
Co do realizacji tej edycji to myslę, że RTL nie planował zrobić tej edycji z rozmachem takim jak poprzednie dwie. W efekcie powstał taki konkursik bazujący na słynnym formacie.