You Can Dance - Po prostu tańcz! 2

Zaczęty przez Luxis, So, 10 Lis 2007, 21:59:44

Showmag

Trzy miliony widzów "You Can Dance 2"
Drugą edycję "You Can Dance - Po prostu tańcz!" oglądało średnio 2,99 mln osób. Stacja TVN podczas emisji programu z udziałami w rynku na poziomie 24,4% była liderem rynku. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 30 mln złotych.

TVN podczas emisji formatu była stacją pierwszego wyboru. Drugie miejsce z widownią na poziomie 2,25 mln widzów i udziałem wynoszącym 18,35% przypadło TVP2 (m.in. Liga Mistrzów, "Kryminalne zagadki Las Vegas"). Trzecia pozycja należała do Polsatu, który emitował filmy fabularne (2,05 mln widzów, 16,66% udziału). "You Can Dance" oglądały głównie kobiety oraz osoby z największych miast. Tylko nieco ponad jedną czwartą widzów tanecznego show stanowili emeryci.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 19 marca. Zobaczyło go 3,68 mln widzów, zapewniając kanałowi 28,48% udziału w rynku. Finał programu, wyemitowany z powodu awarii wozu transmisyjnego w czwartek, obejrzało 3,2 mln osób (26,43% udziału w rynku).

TVN pokaże trzecią edycję formatu już jesienią. Castingi do programu rozpoczną się w połowie czerwca. Taneczne umiejętności będzie można zaprezentować w czterech miastach: Szczecinie (17 czerwca), Krakowie (19 czerwca), Wrocławiu (22 czerwca) oraz w Warszawie (28 i 29 czerwca). Uczestników oceniać będzie jury w składzie Agustin Egurrola, Michał Piróg oraz Weronika Marczuk-Pazura. Program po raz kolejny poprowadzi Kinga Rusin, a wyprodukuje go Mastiff Media Polska. Tym razem obóz treningowy dla 36 wyłonionych podczas castingów tancerzy odbędzie się w Barcelonie.

Kuba 942

Patryk Rożniecki, uczestnik programu You Can Dance – Po prostu Tańcz w TVN, został twarzą marki iriver w Polsce. W efekcie porozumienia między tancerzem a firmą MIP – polskim dystrybutorem iriver – weźmie udział w kampanii promocyjnej znanego producenta przenośnych odtwarzaczy audio i wideo.
Patryk Rożniecki – gwiazda drugiej edycji programu You Can Dance, jest pierwszą osobą w Polsce, która będzie promować odtwarzacze multimedialne iriver . Kampania z jego udziałem obejmie prasę, internet oraz sieci sprzedaży oferujące produkty tej marki. Utrzymana będzie w konwencji tanecznej, czyli jak najbardziej bliskiej Patrykowi.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Patrykiem, ponieważ jest osobą pełną energii i pasji do tańca i muzyki. To typ ekspresyjnej osobowości, który doskonale wpisuje się w charakter marki iriver – mówi Piotr Sawicki z firmy MIP.

[media2.pl]


chatiflatt

"Może kiedy umierasz wszystko umiera, wszystko i wszyscy? Zostaje tylko pustka, próżnia, dziura, którą starają się wypełnić ci, którzy pozostali."
Barbara Weston